Formulation supervised by
Neovix Biosciences, France
Neovix Logo محصولات مراقبت از مو و پوست بیونیج BIONIJ Hair and Skin Care Products مشاهده
محصولات
دکمه مشاهده محصولات محصولات بیونیج Bionij Logo

محصولات بیونیج یعنی آشتی با طبیعت

فرمول زیست تخریب پذیر

فرمول زیست‌ تخریب‌ پذیر

بسته‌بندی قابل بازیافت

عدم آزمایش روی حیوانات

محصولات منتخب بیونیج

درباره بیونیج

زیبایی همراه با سلامتی همواره از نیازهای بشر و بخشی از فرهنگ غنی ما ایرانیان بوده است.

شرکت شبکه تجارت جهان گستر با اعتقاد به اینکه مصرف‌کننده ایرانی شایسته بهترین‌هاست، فعالیت‌های تجاری‌اش را در زمینه عرضه محصولات طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست و مو و همچنین محصولات آرایشی با همکاری متخصصین خارجی و ایرانی کارآمد و کوشا، از نیم قرن پیش آغاز کرد.

 در راستای دستیابی به این هدف، نمایندگی رسمی و انحصاری برندهای برتر و معتبر فرانسوی اخذ شد و محصولات به بازار ایران و برخی از کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی عرضه گردید.

به مرور زمان تولید محصول باکیفیت ایرانی مطابق با استانداردهای جهانی، به یکی از اهداف و فعالیت‌های اصلی شرکت تبدیل شد و پس از ماه‌ها بررسی و تحقیق روی محصولات برتر دنیا برند بیونیج آماده عرضه به بازار کشور شد و صادرات محصولات این برند در چشم‌انداز شرکت قرار گرفته است.

یکی از اصول اولیه و بنیادی در شرکت شبکه تجارت جهان گستر، ارائه محصولات با کیفیت بالا با فرمولاسیون بر پایه مواد اولیه گیاهی و طبیعی است. به همین منظور پس از تحقیقات روی طیف گسترده‌ای از گیاهان و بررسی اثربخشی آن‌ها، مواد مؤثره گیاهی و طبیعی با کارآمدترین تأثیرات روی سلامت و زیبایی پوست سر و مو و متناسب با نیازهای مردم ایران انتخاب شدند.

در همین راستا تیمی از متخصصین حرفه‌ای در لابراتوار معتبر Neovix Biosciences کشور فرانسه برای همکاری در این پروژه دعوت به کار شدند و در کنار متخصصین ایرانی و با استفاده از تجربیات هر دو گروه، محصولات گیاهی بیونیج برای حفظ سلامت، بهداشت و زیبایی موها و مراقبت از پوست با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت پوست سر و ساقه موها و پوست بدن آماده ارائه به بازار شد.

برای خرید محصولات برند بیونیج به نمایندگی‌های فروش مراجعه کنید

Smartic